Michelin, tüketici odaklı kazandığı ödüllere bir yenisini daha ekledi. ‘Yılın Seçilmiş Ürünü’ programı kapsamında, Nielsen’in gerçekleştirdiği 18 – 55 yaş ortasındaki 4.000’i aşkın tüketici ile bağımsız olarak yapılan yenilikçi eserler araştırması sonucunda Michelin, lastik kategorisinde 1’inci seçildi. Michelin’i tüketici gözünde birinciliğe taşıyan eseri ise uzun lastik ömrü, güç verimliliği ve konfor özellikleriyle şoförlerin tıpkı lastik ile dört mevsim boyunca seyahat edebilmesine imkân tanıyan CrossClimate+ oldu.
Check Also
Gelirimiz artmadan otomotiv satışları artmaz
Hayat pahalılığı karşısında alım gücünün düşmesiyle vatandaşların araçlara ulaşımı epeyce zorlaştı. Avrupa'nın önde gelen otomotiv ...