Son Yazılar

Godiva yeni konseptiyle birinci kafesini New York’ta açtı

Yıldız Holding’in premium çikolata alanındaki önder markası Godiva, Amerika’daki birinci kafesini New York’un kalbi Lexington Bulvarı’nda açtı. Godiva yeni kafe konseptinde içinde tatlı, tuzlu yiyecekler, markaya has içecekler ve çok daha fazlasını barındıran yeni bir menü sunuyor. Yeni konseptli kafeler, geliştirilen eser kategorileriyle ikramlık çikolata dışında da günün her saatinde kendini ödüllendirmek isteyen tüketicilere farklı seçenekler sunacak.

Önümüzdeki 6 yıl içinde, 5 kat büyümeyi hedefleyen marka, bu stratejinin bir modülü olarak eser yelpazesini genişletecek ve kafe yatırımlarını sürdürecek. Hali hazırda Japonya, Çin, Belçika ve Ortadoğu’daki kafe konseptiyle milletlerarası alanda büyük muvaffakiyet yakalayan Godiva, New York’ta açılan yeni kafesiyle birlikte, yeni bir iç tasarım ve inovatif bir menü sunacak. Bu manada Belçika kökenini ve inovatif yiyecek trendlerini ilham kaynağı olarak gören Godiva’nın Baş Çikolata Şefi Thierry Muret de markanın yeni kafe konsepti için özel bir menü hazırladı.

AMAÇ 6 YILDA  2 BİN KAFE

Godiva yeni konseptiyle 2019 yılının sonuna kadar New York’ta 11, altı yıl içinde Amerika’da 400’ün üzerinde, dünyada ise toplam 2 bin kafeye ulaşmayı hedefliyor.

Godiva Chocolatier CEO’su Annie Young-Scrivner: “Değişen tüketici davranışlarına ahenk sağlamaya çalıştığımız bu devir Godiva için çok kıymetli bir zamanlama. Önümüzdeki altı yıl boyunca, Amerika’ya odaklanıp, dünya çapında da 2 bin kafe açmak üzere agresif bir büyüme planımız var. New York’ta Godiva Cafe’nin açılması bizim için değerli bir dönüm noktası. İster kahvaltı, öğle atıştırması, ister bir öğlenden sonra tatlısı ya da her zamanki tatil yahut özel günlerin çok ötesinde, müşterilerimizin kendilerini ödüllendirmek için uğramak istedikleri bir nokta ve günlük ömürlerinin bir kesimi olmayı dört gözle bekliyoruz” dedi.

Godiva Hakkında
Godiva premium ve artizan çikolatanın küresel başkanı. Şirket,1926 yılında Brüksel’de Pierre Draps isimli Belçikalı bir çikolatacı tarafından kuruldu. Kuruluşundan yaklaşık 100 yıl sonra bile Godiva çikolatasının her modülü hala birebir kalitede, Belçika’ya mahsus ustalık ve dünyanın en düzgün içeriğiyle farklılaşıyor. Godiva’nın tüm dünyada 100’den fazla ülkeye dağıtımı bulunuyor. Müşteriler, Godiva’yı markaya ilişkin ikonik butik mağazalar, duty freeler, kafeler, e-ticaret kanalıyla ve birçok seçkin mağazada deneyimleyebiliyor. Godiva kendini tüketicinin beklentilerinin üzerinde yenilikçi, lezzetli yiyecek ve içecek eserleri sunmaya ve onlara eksiksiz anlar yaşatmaya adıyor. Ünlü trüfleri ve çift kalıpla üretilen çikolatalarından Avrupa üslubu bisküvilerine, farklı ayrı paketlenmiş çikolataları, sıcak kakaosu, dondurmalı eserleri ve öbür lezzetleriyle Godiva, konuklarına en güzel çikolata tecrübesini sunmayı vadediyor. Toplumsal sorumluluk sahibi bir şirket olarak Godiva, dünya çapında sürdürülebilir uygulamaları ve programları destekliyor. Şirket tıpkı vakitte kakao çiftçilerini desteklemek, çevreyi korumak, yaşadığımız ve çalıştığımız toplulukları güçlendirmek için tasarlanmış global uygulamalar ve programlara da sahip.

Yazar : admin

Check Also

Taban fiyata artırım olacak mı? Temmuz’da taban fiyata artırım var mı?

Minimum fiyata artırım milyonlarca çalışan tarafından talep ediliyor. Her kısımdan çalışanların alacağı artırımı hesaplamada taban fiyat artırım ...

Van escort Diyarbakır escort İskenderun escort Escort Sitesi Bostancı escort Bostancı escort bayan Dudullu escort Bayan Dudullu escort Göztepe escort bayan Ataşehir escort Maltepe escort Göztepe escort Lezbiyen escort