Son Yazılar

Arçelik’in CEO´su Everest’e tırmandı

Arçelik iklim değişikliği çabasını Everest´in doruğuna taşıdı.  Sürdürülebilirlik vizyonu çerçevesinde iklim değişikliğine dikkat çekmek için daha öne 2011 yılında Afrika´nın en yüksek noktası Kilimanjaro, 2017 ve 2018 yılında Avrupa´nın en yüksek dağı Elbrus ve Ocak 2019´da ise Asya kıtası dışında dünyanın en yüksek noktası olan Aconcagua´ya tırmanış tertibi gerçekleştiren Arçelik, bu defa dünyanın doruğuna ulaşmayı başardı. Arçelik CEO´su Hakan Bulgurlu´nun gerçekleştirdiği tırmanış, yaklaşık dört hafta sürdü ve 23 Mayıs 2019 tarihinde 8 bin 848 metrelik Everest doruğuna ulaşıldı.

“İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ İLE GAYRET İÇİN DAHA FAZLA VE KOLEKTİF UĞRAŞ GÖSTERMELİYİZ”

Mevcut varsayımlar ışığında 2040 yılına kadar global sıcaklıkların ortalama 1.5 derece artabileceğinin öngörüldüğüne dikkat çeken Arçelik CEO´su Hakan Bulgurlu, “Küresel ısınma nedeniyle 2100 yılına kadar Himalaya Dağları´ndaki buzulların üçte ikisinin eriyebileceği kestirim ediliyor. Dünyamızın önünde epey kısa bir mühlet var. Bu nedenle, iklim değişikliğinin uzun vadeli etkilerini azaltmak için süratli davranmalıyız. İklim değişikliği ile uğraş için daha fazla ve kollektif efor göstermeliyiz. Arçelik olarak, iklim değişikliğinin tesirleriyle gayret etmek için elimizden geleni yapıyoruz. Everest Dağı tırmanışımızın bu hususta farkındalık yaratacağını ve insanları, sorumluluk almaya teşvik edeceğini umuyoruz” dedi.

arçelik, bireyleri ve şirketleri, günlük işlerinde küçük değişiklikler yaparak iklim değişikliğiyle çaba etmeye davet etti. Bu kapsamda Arçeliğin tavsiyeleri,

Bireyler için;

– Şirket ve hükumet başkanlarını, iklim değişikliğiyle gayrette yavuz adımlar atmaya davet edin.

– Daha az et tüketip besin israfından kaçınarak şuurlu tüketim yapmak.

– İhtiyacınız olmayan şeyleri satın almamak.

– Yeşil güç tahlillerine geçiş yapmak.

– İklim tahlilleri hakkında daha fazla bilgi edinin ve daha fazla tartışmaya katılmak.

İş dünyasındaki önderler için;

– Şirketinizde iklim değişikliği konusunda farkındalık yaratın ve sürdürülebilirlik odaklı bir kültür oluşturmak.

– Şirketinizde karbon ayak izini azaltmak için net hareketler ve amaçlar belirlemek.

– Çözümün bir modülü olan, toplumsal yarar odaklı markalar yaratmak.

DHA

Yazar : admin

Check Also

Taban fiyata artırım olacak mı? Temmuz’da taban fiyata artırım var mı?

Minimum fiyata artırım milyonlarca çalışan tarafından talep ediliyor. Her kısımdan çalışanların alacağı artırımı hesaplamada taban fiyat artırım ...

Van escort Diyarbakır escort İskenderun escort Escort Sitesi Bostancı escort Bostancı escort bayan Dudullu escort Bayan Dudullu escort Göztepe escort bayan Ataşehir escort Maltepe escort Göztepe escort Lezbiyen escort